OBAMA, BAYKAL VE İSTANBUL TROYKASI
Başlığa bakınca iki seçimin -ABD’deki başkanlık seçimi ile Türkiye’deki yerel seçimin- nasıl olup da aynı başlığa girdiği hayli merak uyandırıyor.
ÖNDER ALGEDİK: ANKARA SEÇİMLERİ BİZE 4 MİLYON DOLARA MALOLDU
Biz bu kampanyayı sadece 1750 TL’ya malettik. Bu da bize kampanyaların sadece parayla yapılmadığını gösterdi
BURÇAK KARAMAN: SALTANATA SON, ANKARA’YI SEVEN BİR HAREKET OLARAK DOĞDU
Hem ülkede hem de belediyelerde süren Saltanat, toplumda bir akıl durgunluğu yaratmıştır.
PROF.DR. ÇİLER DURSUN: ARTIK KİMSE GERÇEK ANLAMDA RADİKAL BİR MUHALEFET BEKLEMİYOR
Günümüzde dördüncü güç olarak tanımlanan medya, özellikle ana akım medya, hiç şüphesiz belli bir söylemin aracı olarak kullanılıyor.
FERHAT ARIKAN: KAMU ARAZİLERİNİN PEŞKEŞ ÇEKİLMESİNE KARŞI BİR MÜCADELEYİZ
Barınma hakkı mücadelesinin ilerici emek örgütlenmeleriyle, kentsel muhalefetle yan yana getirmeyi başarabildiğimiz ölçüde başarıya ulaşacağını düşünüyoruz
http://www.pasok.gr/
PASOK’un resmi web sitesi (www.pasok.gr) çok dinamik kullanımı olan sürekli güncellenen bir site konumunda. Seçim kampanyaları sırasında da çok kullanıldı.
MUHALEFET, DUVARLAR VE YENİ ARAYIŞLAR
Duvarlar yıllardır sokaktaki her hareketin, her farklı sesin yansıdığı yer olmuştur. Kimine göre sokakların sesi, kimine göre siyasetin gölgesi.
2006 YILINDA MEKSİKA SOKAKLARINDA
2006 YILINDA MEKSİKA SOKAKLARINDA